Εξαιρετική εξυπηρέτηση , ευγένεια κι επαγγελματισμός
Μανικιούρ
Ηρω•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
το περιβάλλον και η Ερρικα ειναι τελεια
Μανικιούρ
Στεφάνια•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Αλεξάνδρα καταπληκτική! Τελεια δουλειά και πολύ προσεγμένη, τα νυχια μου τα έκανε καλύτερα από ποτέ, πολύ ευγενική και φιλική
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Τζήμα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εξυπηρέτηση απο τις καλύτερες που θα μπορούσα να έχω!! Η υποδοχή πολυ ζεστη καθώς θα σου εξηγήσουν τα πάντα σε οτο απορία έχεις. Η Αλεξάνδρα Η οποία με ανέλαβε ηταν υπέροχη,βοηθητική με την επιλογή μου!! Το συστήνω ανεπιφύλακτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ισιδωρα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια, καθαρά και ομορφα. Η Αλεξανδρα πολυ καλη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Μανικιούρ