φιλική ,υπέροχη ,επεξηγηματική και ειλικρινής !!!λέει την γνώμη της σε βοηθάει να αντιμετωπίσεις οποιοδήποτε πρόβλημα σου (!)και σε αφήνει άφωνη με το άψογο μασάζ στα ποδαράκια σου !!!
Πεντικιούρ
Θωμαί•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
..
Πεντικιούρ
Νικόλαος•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη. Ευγενικό προσωπικό, ευχάριστο περιβάλλον .
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Polina•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη με ολα!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαργέττα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική η Έρικα , ευγενική και πολύ καλή επαγγελματίας