ΠΟΛΛΗ ΦΙΛΙΚΗ ΚΟΠΕΛΑ. ΗΡΕΜΗ, ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΗ!!!
Πεντικιούρ
Ageliki•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κοπέλα ήταν πολύ γρήγορη και εξυπηρετική, σε λίγο περισσότερο από 30' είχε τελειώσει το μανικιούρ.
Μανικιούρ
Ελένη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επιτέλους ξανάνοιξε!! Το προσωπικό ευγενικό και με χαμόγελο !! Το μαγαζί είναι καθαρό και τακτοποιημένο.
Η Αναστασία (aka Stacey) επαγγελματίας και ευχάριστη παρουσία ! Ευχαριστώ πολύ ! Εις το επανιδείν 💖
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελεονόρα Σ.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο μανικιουρ
Μανικιούρ
Κατερινα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι όλα φανταστικά η κοπέλα που μου έκανε τα νυχια μου άρεσε που υπομονή και λεπτομερής.