Τέλεια η κοπέλα που με περιποιήθηκε. Πραγματικά χαλάρωσα😊😊😊
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ageliki•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ενθουσιασμένη όπως πάντα❣️❣️❣️
Έχουν να μου προτείνουν το καλύτερο!!!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ageliki•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
έμεινα ευχαριστημενη από το αποτέλεσμα!!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΕΛΕΝΗ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκλεισα για πρώτη φορά ραντεβού στο συγκεκριμένο κατάστημα και δεν μετάνιωσα καθόλου. Με περιποιήθηκε η Στέισι, εξαιρετική τεχνιτρια και φοβερή επαγγελματίας. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημενη τόσο με την τοποθέτηση όσο και με το θεραπευτικο πεντικιούρ.
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελευθερία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Με εξυπηρέτησε η Έλενα, γλυκύτατη, καταρτισμένη και ευγενικότατη. Σίγουρα το επόμενο ραντεβού μου θα ναι μαζί της.