Επιτέλους το αποτελεσμα που ήθελα! Η Ναντια πολύ καλή!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια•Μανικιούρ
Μυρτώ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
αχ αυτο το όμορφο κορίτσι, εχει πάντα τις καλύτερες ιδέες ❤️❤️ πηγα μαζι με αλλες δυο φίλες μ και πραγματικά ηταν οτι καλύτερο ❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια•
Επιμήκυνση Νυχιών με GelΔείξε όλες τις κριτικές…
Ζωή•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ολες οι κοπέλες υπέροχες ❤️❤️ εχουν τις καλύτερες ιδέες ❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ζωη •2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
✨✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Μανικιούρ
Eva•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ερχομαι εδώ από τότε που άνοιξε. το μαγαζί.. Η ιδιοκτήτρια είναι φιλικότατη και ευγενεστατη και οι κοπέλες άλλες περισσοτερο και άλλες λιγότερο ,σε γενικές γραμμές πολύ καλες