Η Ελπίδα είναι φανταστική! Προσεχτική επαγγελματίας Όλα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Μανικιούρ
Ειρήνη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ημιμονιμο μανικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Μανικιούρ
Κωνσταντίνα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια δουλειά ♥️
Υπέροχο όλο το προσωπικό 🙂
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια•Μανικιούρ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφο περιποιημένο και σωστο μαγαζι.ολα τα κοριτσια ηταν πρόθυμα να σου πουν την γνώμη τους για τις νέες τάσεις στα χρώματα...και να σε βοηθήσουν να αποφασίσεις στο τι εσυ θέλεις πραγματικά...Μπράβο κορίτσια συνεχίστε έτσι...❤️❤️❤️