Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ανδριανή•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το επισκέπτομαι χρονια και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη!τα κοριτσια καταπληκτικά στη δουλειά τους.ευχαριστο περιβάλλον και καθαρός χωρος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έφη•Μανικιούρ
Ταξουλα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Λυπάμαι πολύ που κάνω αυτή τη κριτική..Ως πελάτισσα εδώ και χρόνια έχω μείνει πολύ απογοητευμένη όσον αφορά τα υλικά που χρησιμοποιούνται. Κάνω κάθε μήνα συντήρηση acrygel όπου το τελευταίο διάστημα τα νύχια μου μετά από 10 ημέρες παρουσιάζουν σπασίματα και το χρώμα θαμπώνει πολύ γρήγορα με συνέπεια να πρέπει να φτιάξω τα νύχια μου πολύ πιο συχνά χωρίς να υπάρχει λόγος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Angel•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια όπως πάντοτε!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κάνω lash lift με την Δέσποινα! Φοβερή δουλειά και όλα τα κορίτσια ευγενέστατα και επαγγελματίες.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Lash Lift