Πολύ ωραίος χώρος και πολύ εξυπηρετικό προσωπικό ..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Μανικιούρ
Joanna•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο περιβάλλον!
Τα κορίτσια εξαιρετικές επαγγελματίες…το επισκέπτομαι χρόνια και το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άρια•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Αργυρώ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΟRA•Αποτρίχωση Φρυδιών
Σοφιάννα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ εξυπηρετικοι και προθυμοι, ζεστη ατμοσφαιρα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
Κατερινα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Επισκέπτομαι το κατάστημα 5 έτη. Είμαι πάντα ευχαριστημένη. Τους τελευταίους μήνες με περιποιείται η Βικτώρια. Πάντα προσεκτική και ευχάριστη, ενώ μου καταπολέμησε και τον φόβο και το άγχος που είχα για τον τροχό αφαίρεσης του ημιμόνιμου. Δεν έχω νιώσει ποτέ το ο,τιδήποτε. Μαγική Βικτώρια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικτώρια•Μανικιούρ