Άλλο ένα εξαιρετικό μανικιούρ από την Άρια, είμαι κάθε φορά εξίσου ευχαριστημένη, τα νύχια μου είναι πολύ προσεγμένα και η διάρκεια του μανικιούρ είναι πολύ καλή! Η Άρια είναι πάντα ευγενέστατη, με γνώσεις πάνω στο αντικείμενο της και ωραίες ιδέες! Ανυπομονώ για την επόμενη φορά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άρια•Μανικιούρ
Μαρία•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την υπηρεσία με την αγαπημένη μου Άρια!!! 💅 ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άρια•Μανικιούρ
Ειρήνη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την υπηρεσία νυχιών. Καθαρός χώρος, ευγενικό προσωπικό και προσεγμένη δουλειά. Θα το πρότεινα! 💅
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Πεντικιούρ
Ειρήνη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το κατάστημα είναι εξαιρετικό και η εξυπηρέτηση άψογη.
Αυτή τη φορά όμως δεν έμεινα ικανοποιημένη. Η αφαίρεση έγινε με τροχό και σε πολλά σημεία είχε μείνει προϊόν στα νύχια. Επίσης, τα νύχια έγιναν πολύ λεπτά (χωρίς ποτέ να αντιμετωπίζω τέτοιο ζήτημα).
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
I•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ωραίος χώρος και πολύ εξυπηρετικό προσωπικό ..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Μανικιούρ