Πηγαίνω για μανικιούρ - πεντικιουρ αρκετα χρόνια και κάθε φορά μένω απόλυτα ικανοποιημένη. Η δουλειά είναι πάντα προσεγμένη, το αποτέλεσμα εξαιρετικό και η εξυπηρέτηση ζεστή και ευγενική. Ο χώρος είναι καθαρός και άνετος, και η Κωνσταντίνα με κάνει πάντα να νιώθω άνετα. Ειλικρινά νιώθω ότι μπορώ να εμπιστευτώ το αποτέλεσμα κάθε φορά. Το συστήνω με μεγάλη χαρά!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Elina•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Κακό καθάρισμα σε πετσάκια με ερεθισμούς και μέτριο λιμάρισμα και κακό βάψιμο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Θεοδώρα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τέλεια όπως πάντα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικτώρια•Μανικιούρ
Despina•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ωραία όλα, ζεστό περιβάλλον , γρήγορη δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Μανικιούρ