Εκανα ημιμόνιμο μανικιούρ και πεντικιούρ με τη Στέλλα !! Είναι πολύ γλυκιά, προσεκτική , γρήγορη και το αποτέλεσμα υπέροχο!! Την προτείνω με κλειστά μάτια!!💅🫰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΕΛΛΑ•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Λίτσα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
SUPER ΌΛΑ! ΕΊΜΑΙ ΠΟΛΎ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟ ΧΏΡΟ, ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΆ, ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΏΝ! ΕΥΓΕΝΈΣΤΑΤΕΣ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Μανικιούρ
ΡΟΥΛΑ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Στέλλα ήταν καταπληκτική, το αποτέλεσμα με εντυπωσίασε. Όλα τα κορίτσια είναι υπέροχα, ευγενικά,ευχάριστα με μεγάλη εμπειρία.😍 Η καλύτερη επιλογή για στούντιο νυχιών...!!!💅👏👏
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΕΛΛΑ•Μανικιούρ
Ντίνα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο αποτέλεσμα όπως καθε φορά 👌🏽🤍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Μανικιούρ