Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Gloria•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια
Μανικιούρ
Ειρήνη•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο μαγαζί, με μίνιμαλ αισθητική. Πεντακάθαρο και μοντέρνο. Τα κορίτσια είναι καταπληκτικά στη δουλειά τους, επαγγελματίες, με συνέπεια και άριστο αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Manolia•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απευθύνθηκα στα κορίτσια χωρίς ραντεβού μετά από πρόβλημα που είχα κ με εξυπηρέτησαν αμέσως , τους ευχαριστώ πολύ .