Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Μανικιούρ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ότι καλύτερο μπορεί να συμβεί στα νύχια σου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
EIRINI•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κάθε φορά που κάνω πεντικιούρ με την Αγάπη είμαι παραπάνω από ευχαριστημένη!!😍 Προσέχει πολύ κάθε λεπτομέρεια ( έχω ονυχοκύρτωση και κάνω πολύ εύκολα σκληρύνσεις) ξέρει πολύ καλά τι χρειάζεται να κάνει για το πρόβλημα μου και ποτέ εδώ και ένα χρόνο που πηγαίνω δεν έχω να πω κάτι αρνητικό.Την ίδια άποψη έχουν και σε όσους την έχω συστήσει..!!🙂
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΑΠΗ•Πεντικιούρ
Ντίνα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φιλικό προσωπικό
Καθαρό περιβάλλον
Ωραίο αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΑΠΗ•Μανικιούρ
Μαρία Μιχαηλίδου•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή περιποίηση στα πετσακια αλλά όχι στα υπόλοιπα