Άψογη τέλειο το κομμωτήριο πεντακάθαρο και πολύ φιλική επαγγελματίας
Εξυπηρετήθηκε από Δημητρα•Βαφή Μαλλιών
Μαρία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική η Δήμητρα! Έμπειρη, ευχάριστη, ευγενεστατη, δοτική στην εργασία της , νοιάζεται για τις ανάγκες τους πελάτισσας.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Πεντικιούρ
Λίλα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τελειααααα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Μανικιούρ
Νικολέττα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
καταπληκτική δουλεια
Βαφή Μαλλιών
Chrissa•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική!!!Κουρευει φανταστικά κάτι πολύ δύσκολο να βρεις Κομμωτρια να κουρεύει τόσο καλά !!!Συγζαρητηρια τα μαγαζί πεντακάθαρο και πολύ ευγενικό περιβάλλον