Με δέχτηκαν τελευταία στιγμή μέσα στις γιορτές. Όμορφος, καθαρός χώρος, το προσωπικό φιλικό κι ευγενικό. Το κούρεμα μου άρεσε πολύ, κάτι που δεν συμβαίνει πάντα με τα σγουρά μαλλιά. Μου έκαναν δώρο το φορμάρισμα! Ευχαριστώ πολύ!
Εξυπηρετήθηκε από Δημητρα•Γυναικείο Κούρεμα
Olga•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Βρήκα το κομμωτήριο της καρδιάς μου ❤️ εξαιρετικά τα κορίτσια κάνουν καταπληκτική δουλειά όλες τους !! Πολλά μπράβο και συγχαρητήρια!
Εξυπηρετήθηκε από Δημητρα•Γυναικείο Κούρεμα
Νατασα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τελειααααα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Μανικιούρ
Νικολέττα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά. Φοβερή επαγγελματίας
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel