Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιοανα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Φαίη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι πάντα ευγενικά και ευχάριστα, ο χώρος καθαρός και το αποτέλεσμα άκρως επαγγελματικό.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Vassiliki•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα εξαιρετικά απολύτως ικανοποιημένη.
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αριάδνη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα φεύγω πολύ ευχαριστημένη. Η Δήμητρα αλλά και τα υπόλοιπα κορίτσια κάνουν φανταστική δουλειά!
Εξυπηρετήθηκε από Δημητρα•Γυναικείο Κούρεμα
Μαρία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμεινα ευχαριστημένη. Η Ειρήνη πολυ εξυπηρετική και με ενδιαφέρον ασχολειται με τα μαλλιά σου. Προσπαθεί για το καλύτερο αποτέλεσμα. Ανθρωπινη ατμόσφαιρα.