Το καλύτερο μαγαζι για μαλλί και νύχια!!τα κορίτσια γνώστες εξυπηρετικές και πολύ φιλικές....Ότι και να πω είναι λίγο η Δήμητρα δε Top σε όλα....δύο χρονια πηγαινω δεν την αλλάζω....
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιοανα•Μανικιούρ
Κατερίνα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πάντα ευχαριστημένη, όλα τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά , κάνουν πολύ καλή δουλειά με καλά προϊόντα και άψογο καθαρό περιβάλλον!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιοανα•Μανικιούρ
Ζαβλιαρη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ευχαριστο περιβαλλον , ευγενικα και χαμογελαστα ολα τα κοριτσια .Καταλαβαινεις αμεσως οτι εχεις να κανεις με επαγγελματιες. η Δημητρα σου αποπνεει ασφαλεια κ εμπιστοσυνη,
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Πεντικιούρ
ΙΩΆΝΝΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
!!!!
Εξυπηρετήθηκε από Γιοανα•
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Σπανοπουλου•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρό, περιβάλλον, άμεση εξυπηρέτηση και επαγγελματική δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel