Η κυρία Ντίνα έμεινε πάρα πολύ ευχαριστημένη από το θεραπευτικό πεντικιούρ. Είχε πρόβλημα και πονούσε σε ένα νύχι αλλά μετά το ραντεβού νιώθει καταπληκτικά. Οπωσδήποτε θα επιστρέψει όταν έρθει ξανά Ελλάδα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιοανα•Πεντικιούρ
Anastasia•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για ακόμα μια φορά, έμεινα πολύ ευχαριστημένη απ' την εμπειρία στο κατάστημα. Η Γιοανα ήταν πολύ προσεκτική στη δουλειά της, πολύ ευγενική και με εμπειρία. Ο χώρος καθαρός, περιποιημένος και πολύ προσεγμένος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιοανα•Πεντικιούρ
Βασιλική•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Περιβάλλον εξαιρετικό (αισθητική υπέροχη όπως και η καθαριοτητα)
Υπηρεσίες εξαιρετικου επιπεδου απο μπειρες επαγγελματίες στο είδος τους
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Φανή•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματίες τρομερό αποτέλεσμα!!έμφαση στην λεπτομέρεια!