Υπέροχο αποτέλεσμα ακριβώς όπως το ήθελα! Ο χώρος πολύ όμορφος και καθαρός, τα εργαλεία αποστιρωμενα και τα κορίτσια πολύ ευγενικά και εξυπηρετικά (παρόλο που τους εφαγα τα αυτιά με ερωτήσεις). Το μονο κατά ηταν που περίμενα αρκετή ωρα μέχρι να ξεκινήσουμε, αν και αυτό είναι λόγω του φόρτου εργασίας της σεζόν. Παρόλο την μεγάλη απόσταση από το σπίτι μου σίγουρα θα ξαναπήγαινα.
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ειρήνη Δέλλιου•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματισμός, άμεση εξυπηρέτηση και καθαρό περιβάλλον!
Εξυπηρετήθηκε από Ειρήνη•Χτένισμα
Βίκυ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο χρώμα,ακριβώς όπως το ζήτησα ❤️ η Ειρήνη είναι τοππππ!!
Εξυπηρετήθηκε από Ειρήνη•Βαφή Μαλλιών
Anna•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλο μαγαζί!ευχαριστο περιβάλλον,η Ντιντι που με εξυπηρέτησε ήταν πολυ ευγενική και φιλική και την διεκρινε μεγάλος επαγγελματισμος!το αποτέλεσμα ήταν αυτο που ζήτησα!το προτείνω ανεπιφύλακτα και θα το ξαναπροτιμησω!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Κωνσταντίνα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για άλλη μια φορά έμεινα πολύ ευχαριστημένη,η Μαρία είναι επαγγελματίας και πολύ προσεκτική. Ευχαριστώ κορίτσια!