Ολα τέλεια, οι κοπέλες ευγενέστατες και η δουλειά πολύ καλή
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Αποτρίχωση Φρυδιών
Αντωνια•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όλα τα κορίτσια στο κατάστημα, ευγενικά, φιλικά και εξυπηρετικά!
Η Δήμητρα στο κούρεμα επίσης πολύ καλή!
Χαίρομαι πολύ με το αποτέλεσμα, σίγουρα θα την ξανά προτιμήσω!
Εξυπηρετήθηκε από Δημητρα•Γυναικείο Κούρεμα
Ζωή•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος, όμορφος, καθαρός κ προσεγμένος.
Η Δήμητρα κ η Μαρία φιλόξενες κ επαγγελματίες.Χτενιστηκα μια βροχερή μέρα κ τρεις μέρες μετά τα μαλλιά μου είναι τέλεια ακόμη.Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
Εξυπηρετήθηκε από Δημητρα•Χτένισμα
ΔΟΛΓΕΡΟΥΔΗ ΜΑΓΔΑ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφτηκα πρώτη φορά το συγκεκριμένο κομμωτήριο και έμεινα απολύτως ευχαριστημένη! Η Ειρήνη ήταν σωστή επαγγελματίας και προσεκτική στη δουλειά της. Τα μαλλιά μου βγήκαν υπέροχα!
Εξυπηρετήθηκε από Ειρήνη•
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Λίζα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα νύχια μου τέλεια! Τα κορίτσια ενημερωμένα για ότι καινούριο κυκλοφορεί! Καθαρό, ευχάριστο περιβάλλον και πολύ ευγενικό προσωπικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel