Πολύ ωραία δουλειά, ό,τι ζήτησα έγινε!Ωραίος χώρος κ πολύ καθαρός!
Εξυπηρετήθηκε από Ειρήνη•Βαφή Μαλλιών
Δήμητρα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάρα πολύ ευγενική και εξυπηρετική η Γιοάνα και μου άρεσε ιδιαίτερα ότι τα τσιμπιδακια.για τα φρυδια ήταν σε κλειστές συσκευασίες και τηρούνται σημαντικοί κανόνες υγιεινής!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιοανα•Αποτρίχωση Φρυδιών
Elena•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια ήταν πολύ ευγενικά και εξυπηρετικα. Με υποδέχτηκαν αμέσως και δεν υπήρχε αναμονή. Πολύ καλές στη δουλειά τους με άριστο αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαρία•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έχω επισκεφτεί αρκετές φορές το κομμωτήριο κ όλες έχω φύγει ευχαριστημένη!
Εξυπηρετήθηκε από Ειρήνη•Βαφή Μαλλιών
Δήμητρα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απολυτα ευχαριστημενη τοσο απ το αποτελεσμα που ειναι αψογο οπως καθε φορα οσο και απ τη ζεστη ατμοσφαιρα στο καταστημα την καθαριοτητα την ευγενεια ολου του προσωπικου που κανουν την εμπειρια μοναδικη!