Πολύ καλή εξυπηρέτηση και πολυ καλή σχέση υπηρεσίας-τιμής. Τα κορίτσια είναι πάντα πρόθυμα να εξυπηρετησουν
Εξυπηρετήθηκε από Γιοανα•Βαφή Μαλλιών
Μαρία•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο επαγγελματικό αποτέλεσμα, ευγενέστατα όλα τα κορίτσια !!
Εξυπηρετήθηκε από Δημητρα•Βαφή Μαλλιών
Georgia•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογο προσωπικό, πολύ καλή δουλειά!
Εξυπηρετήθηκε από Δημητρα•Γυναικείο Κούρεμα
Μαρία•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
¨Ολα τέλεια!!!!
Εξυπηρετήθηκε από Δημητρα•Χτένισμα
Χάιδω•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ωραίος χώρος, καθαρός, υπέροχα προϊόντα, καταπληκτικές υπηρεσίες ομορφιάς, όλα τα κορίτσια ευγενικά, εξαιρετικά στη δουλειά τους, ενδιαφέρονται πραγματικά για ένα ωραίο αποτέλεσμα. θέλω να δοκιμάσω κ άλλες θεραπείες!