Εξαιρετική η Γιοάννα, οπως πάντα. Επιπλέον ολα τα συνεργα αποστειρωμενα από καινούριο kit. Υπερβολικα σημαντικό και δυστυχως δεν τηρείται απο τα περισσότερα nail salon στην Ελλάδα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιοανα•Μανικιούρ
Anastasia•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραία δουλειά, εξυπηρετική κ ευγενική!!!
Εξυπηρετήθηκε από Ειρήνη•Βαφή Μαλλιών
Δήμητρα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά, εξυπηρετική και ευγενική!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Δήμητρα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος, καθαρός, και όλο το προσωπικό πολύ ευγενικό. πολύ καλό αποτέλεσμα στα νύχια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel