Τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά και πολύ καλές στη δουλειά τους, γενικότερα είμαι πολύ ευχαριστημένη από την εμπειρία μου εκεί για αυτό και τις προτιμώ ξανά και ξανά!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ερίκα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος , όλες οι υπηρεσίες του είναι για ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευαγγελία•Θεραπεία Απολέπισης Σώματος
Δήμητρα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό χέρι και ευγενέστατα κορίτσια!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριαλένα•Μανικιούρ
Natassa•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο Μανικιούρ και πεντικιούρ!!! Τα κορίτσια όλα είναι ευγενέστατα!!!