Ήταν μια αρκετά καλή εμπειρία και έμεινα ευχαριστημένη από το χρώμα του μανικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριαλένα•Μανικιούρ
Angeliki•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
All was super nice and clean. Warm stuff and nice atmosphere ❤️
Μανικιούρ
Natasa•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Excellent service!
Μανικιούρ
ΕΙΡΗΝΗ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
υπέροχα χρώματα το αποτέλεσμα φανταστικό και λεπτομερές ❣️❣️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριαλένα•Μανικιούρ
Stella•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα lash lift και έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Το αποτέλεσμα είναι ακριβώς όπως το ήθελα. Ο χώρος είναι καθαρός και ήρεμος, ενώ η αισθητικός ήταν εξαιρετικά ευγενική, επαγγελματίας και με έκανε να νιώσω πολύ άνετα. Το προτείνω!