Όλες οι κοπέλες είναι ευγενικές, πρόσχαρες και πολύ εξυπηρετικές. Εξαιρετικές στη δουλειά τους, με προσοχή στη λεπτομέρεια και επαγγελματισμό. Το αποτέλεσμα πάντα άψογο – το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Χριστίνα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα τέλεια με εξαιρετική εξυπηρέτηση
Μανικιούρ
Κατερίνα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία, υπέροχη η Πασχαλίνα!
Πεντικιούρ
Ελένη Μαρία•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εξυπηρέτηση άψογη και το περιβάλλον πολύ καθαρό !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική•Μανικιούρ