Εξαιρετική εμπειρία! ο χώρος πολυ καθαρός και προσεγμένος! Η Βασιλική ειναι εξαιρετική στη δουλειά της, κοινωνική και συγκεντρωμενη. Σίγουρα θα το ξαναεπισκεφθω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική•Μανικιούρ
Vasileia•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΞΑΝΑ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική•Μανικιούρ
Ελισάβετ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
καλή εμπειρία και περιποίηση με την πασχαλίνα
Μανικιούρ
Στέλλα •9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ ευγενικα τα κοριτσια!! Τελεια δουλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριαλένα•Πεντικιούρ
Μυρτω•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
υπέροχη εξυπηρέτηση!!! έμεινα πολύ ικανοποιημένη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική•Μανικιούρ