Τα νύχια μου βγήκαν άψογα, καλοσχηματισμένα και με τέλεια εφαρμογή του χρώματος. Ο χώρος είναι καθαρός, προσεγμένος και ήρεμος, ενώ η Μαριαλένα είναι ευγενική, επαγγελματίας και ασχολείται πραγματικά με κάθε πελάτισσα. Σίγουρα θα ξαναπάω, τη συστήνω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριαλένα•Μανικιούρ
Simoneta•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κάθε που επισκέπτομαι το κατάστημα , φεύγω με τις καλύτερες εντυπώσεις !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριαλένα•Μανικιούρ
Ioanna•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Perfect nails,great experience
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ζαχαριουδάκη•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλή και γρήγορη εξυπηρέτηση από τη βασιλική!Καθαρες και ευδιαθετες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική•Μανικιούρ
Καλλιοπη•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα ευχαριστημένη και από το περιβάλλον ,αλλα και από την περιποίηση.