Πολύ καθαρός χώρος σχετικά καλή διάρκεια στα νύχια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαρια•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική εξυπηρέτηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριαλένα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωαννα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ φιλόξενο περιβάλλον, όλες οι κοπέλες είναι εξαιρετικές στη δουλειά τους, πάντα ευγενικές και ευδιάθετες! Η Βασιλική είναι υπέροχη! Και κάθε φορά φεύγω πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ερίκα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστώ ❤️
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Elena•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος, αρκετά προσεγμένος! Όλα τέλεια!