Πολυ περιποιημένος χωρος, το μανικιούρ εξαιρετικό. Εχω παει 2 φορες για μανικιούρ ενισχυμένο ημιμονιμο και πεντικιούρ με την Κυριακή και είμαι πααρα πολύ ευχαριστημένη!😀 Το
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Ολγα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΟΛα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σάντρα •
Μανικιούρ ΓαλλικόΔείξε όλες τις κριτικές…
Alexandra•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ολα τελειαα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Συντήρηση Νυχιών
IRENE•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολλές επιλογές χρωμάτων!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μάρα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Athina•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος και καθαρός.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μάρα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel