Πολύ καλή δουλειά. Η κοπέλα πολλη ευγενική και επιμελήθηκε το μανικιούρ μου με πολύ προσοχή. Ο χώρος καθαρός και προσεγμένος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μάρα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Despoina•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εμπειρία! Πολύ φιλικό προσωπικό, όμορφη ατμόσφαιρα και προσεγμένη δουλειά. Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα και σίγουρα το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μάρα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Ελευθερία Κ.•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το πεντικιούρ ήταν άψογο και πρόσεξαν την παραμικρή λεπτομέρεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Πεντικιούρ
Ευθυμία•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για άλλη μια φορά ήταν όλα καλά. Η Κυριακή κάνει πολλή καλή δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Natasa•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική και προσεγμένη δουλεια στο πεντικιούρ!! Ανάλαφρα :)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο