Πολύ ευγενική η Νίκη, σε κάνει να αισθάνεσαι άνετα. Προσεκτική στη δουλειά της. Όλα ήταν πολύ ωραία!
Στεφανία•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα η εμπειρία ήταν πολύ καλή. Ακόμα, και σε λιγότερο χρόνο από τον υπολογισμένο είχα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Πιστεύω ότι αν υπήρχε και ο κατάλληλος χρόνος το αποτέλεσμα θα ήταν άριστο. Θα ξαναπήγαινα σίγουρα.
Σοφια•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δυστυχώς το ίσιωμα δεν κράτησε καθόλου !!
Μαίρη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μετά το κούρεμα ενώ είχα κλείσει «κούρεμα και χτένισμα» δεν έγινε ούτε φορμάρισμα. Οι αφέλειες που ζήτησα είναι κακοκομμενες. 3 δάχτυλα μήκος είπαμε και από μήκος μέχρι το στήθος πλέον έχω μακρύ καρε. Για χτένισμα αξίζει. Για κούρεμα ποτέ ξανά.
Al.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
πολύ καλό κούρεμα, η γυναίκα χαίρετε τη δουλειά της και αυτό φαίνεται στα αποτελέσματα