Αυτό που ζήτησα, αυτό έλαβα κι όλας. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Είμαι πολύ ευχαριστημένη.
Elisavet•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
εξαιρετική!
ΜΑΡΘΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μια πολύ ευχάριστη έκπληξη! Πολύ ευγενικές και φιλικές οι κοπέλες και η Στέλλα έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη σωστή περιποίηση των μαλλιών μου. Έμεινα πολύ παραπάνω από ικανοποιημένη
Katerina•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η εμπειρία μου ήταν εξαιρετική! Τα κορίτσια πολύ ευγενικά και φιλικά! Η Στέλλα, η ιδιοκτήτρια, πέρα από την εμπειρία και τη δεξιότητα της, που σίγουρα σου εμπνέουν ασφάλεια, ενδιαφέρεται πραγματικά να σου δώσει ένα αποτέλεσμα που θα σε ευχαριστεί. Έμεινα πολύ ικανοποιημένη και από την εξυπηρέτηση και από το κούρεμα και σίγουρα θα την ξαναπροτιμήσω! Το προτείνω ανεπιφύλακτα!