Απαράδεκτες απλά ! Αξιολόγηση διαθέσιμη αναρτημένη στη πλατφόρμα αξιολογήσεων στη google για περισσότερες λεπτομέρειες. Δε θα επέλεγα ποτέ ξανά να σπαταλήσω τα λεφτά μου εκεί πέρα
Αννα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Άψογη δουλειά σε μαλλιά και νύχια τα κορίτσια είναι εξαιρετικά !!!!