πολυ καλη εμπειρία γενικα απ το καταστημα και τις υπηρεσιες του εχω μια ενσταση μονο οι τιμες που γραφει η εφαρμογη δεν ειναι ιδιες με την τελικη τιμη στο ταμειο γιαυτο να διορθώσει το καταστημα επειδη υπαρχει αποκλιση και μπερδευομαστε !!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΈΛΕΥΘΕΡΙΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Very nice ladies and very cute place.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Alexia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα φανταστικά και η Γιώτα έκανε εξαιρετική δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο