Έκανα πρώτη φορά θεραπευτικό πεντικιούρ με την Βίκυ. Η κοπέλα είναι τέλεια!
Πρώτη φορά τα πόδια μου ένιωσαν ανάλαφρα και βελούδινα.
Ήδη έκλεισα το επόμενο ραντεβού και ανυπομονώ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βίκυ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ευα Λ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μανικιουρ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο