Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιώτα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
olga•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερή ποιότητα και εξυπηρέτηση θα το επιλέξω ξανά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βίκυ •Συντήρηση Νυχιών
Ευδοκια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πραγματικά επαγγελματικό αποτέλεσμα
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΝΙΚΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η πρώτη μου επίσκεψη ήταν πολύ καλή: απλό πεντικιούρ, ωραία περιποίηση και αποτέλεσμα.
Το περιβάλλον φιλικό και πολύ καθαρό, τα κορίτσια ευγενικά, διακριτικά και εξυπηρετικά. Ένιωσα πολύ όμορφα και σίγουρα το συστήνω.