Ο χώρος είναι πολύ όμορφος με ωραίο vibe!! Η Βασιλική έκανε εξαιρετική δουλειά !! 💜
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΑΣΗΜΙΝΑ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια ατμόσφαιρα,άψογη εξυπηρέτηση.Μπραβο σας!!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαιρη•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία ατμόσφαιρα,καθαρό περιβάλλον και τα κορίτσια άψογα...
Μανικιούρ
Nikoletta•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραία ατμόσφαιρα!
Αποτρίχωση με Κερί για Γυναίκες
DESPINA•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη! Το αποτέλεσμα ήταν άψογο, ο χώρος καθαρός και προσεγμένος, και η εξυπηρέτηση εξαιρετική. Φιλικό περιβάλλον και επαγγελματισμός σε κάθε βήμα.