Η ατμόσφαιρα και η ενέργεια στο χώρο εξαιρετική και πάντα φεύγω με καλή διάθεση!!!
Πεντικιούρ
Δέσποινα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία μου στο κατάστημα ήταν απλώς υπέροχη. Το προσωπικό ήταν φιλικό, προσεκτικό και πολύ εξυπηρετικό, η καθαριότητα άψογη, και το αποτέλεσμα στα νύχια μου εξαιρετικό. Νιώθω ότι κάθε λεπτομέρεια έχει μελετηθεί με προσοχή. Σίγουρα θα ξαναπάω και το προτείνω σε όλους όσους θέλουν επαγγελματική και φιλική εξυπηρέτηση.
Μανικιούρ
Migena•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ προσεγμένα όλα
Πεντικιούρ
Mary•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα ημιμόνιμο μανικιούρ ηταν πολύ καλή στη δουλειά της και ακόμα πιο καλή στον αυτοσχεδιασμό στο χρώμα που επέλεξε φυσικά με τη σύμφωνη γνώμη μου.
Μου έβγαλε και φώτο τα νυχακια μου....❤️❤️
Μανικιούρ
χρυσα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μαγαζί πολύ όμορφο, ολοι πολύ ευγενικοι και η Μαριλη πολύ καλή και γρήγορη