Χαίρομαι που άνοιξε ένα κέντρο ομορφιάς κοντά μου , το οποίο το διακρίνει η απόλυτη καθαριότητα και τα ραντεβού στην ώρα τους !! Οι υπάλληλοι ευγενέστατοι όλοι ανεξαιρέτως και οι υπηρεσίες τους καταπληκτικές !!
Μανικιούρ
Ελσα Πρωτοψάλτη•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι πραγματικά το καλύτερο μαγαζί που έχω πάει για νύχια!!! Το συστήνω φουλ!! Και η Βασιλικουλα είναι τοοοοπ❤️❤️
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Χριστίνα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για μία ακόμη φορά εξαιρετική εξυπηρέτηση από το karma spot και άψογη περιποίηση και αποτέλεσμα από τη Μαρίλη