Η Βασιλική εξαιρετική και πολύ φιλική!! Το κατάστημα σαν χώρος πάρα πολύ ζεστός και όμορφος όπως και τα κορίτσια στη reception !! Σίγουρα θα ξανά έρθω. Σας ευχαριστώ!!
Μανικιούρ
Μαρια•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για μια ακομα φορα πολυ ευχαριστημένη απο τις υπηρεσίες.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαχαιρα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ήταν πολύ ωραία εμπειρία! θα ξαναπάω! η κυρία Λίλη είναι πολύ καλή κ ελαφροχερα!!
Πεντικιούρ
Ευγενία•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος . Οι κοπέλες και η υποδοχή είναι πολύ ευγενικές και με το χαμόγελο . Οποιοδήποτε πρόβλημα και να δημιουργηθεί το λύνουν κατευθείαν . Θα το ξανα προτιμήσω και επόμενη φορά .