η λουλουδιά είναι απίθανη κ με γνώσεις!! πρέπει να την δοκιμάσεται!!
Πεντικιούρ
Ευγενία•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρό και φιλικό περιβάλλον χωρίς αναμονή τηρεί τους χρόνους σίγουρα θα το πρότεινα και σε άλλους που θέλουν ένα ωραίο αποτέλεσμα περιποίησης άκρων
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Xara•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολες οι κοπέλες είναι φοβερές!! Πολύ καλή δουλειά! ❤️
Μανικιούρ
Έλενα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι άνθρωποι χαμογελαστοί, ο χώρος πεντακάθαρος, τα εργαλεία κλπ Δυστυχώς σαν αποτέλεσμα μέτριο, με πλαϊνά νυχιών μισοβαμμενα και χρέωση 30€ για απλό ημιμόνιμο με σχέδιο σε 4 νύχια κ 1 χτίσιμο