Επαγγελματισμός, ευγένεια, πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα, άριστη δουλειά!!! Μπράβο κορίτσια!!!
Μανικιούρ
Νατασα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μανικιούρ -συντήρηση τζελ ήταν πάρα πολύ μέτριο!Αρχικά ή τεχνίτριες σε κάποια νύχια δεν έστρωσε σωστά το τζελ , μέτριο λιμάρισμα και ενώ άλλαξα το σχήμα δεν με ρώτησε λιμαροντας τα εάν είναι εντάξει ή κάτι θέλω να διορθώσει , είχα τον αντίχειρα τραυματισμένο και με την κουβέντα το ξέχναγε και με πόναγε και τέλος ξύπναάδσκι έβαλε ούτε peeling έκανε ούτε κρέμα έβαλε .
Μανικιούρ
Θεοδώρα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική επιλογή! Ένα μαγαζί με πολύ καλή αισθητική, άψογη αντιμετώπιση των πελατών, περιποίηση με επαγγελματισμό, αγάπη και καθαριότητα!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αναστασία•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ ΗΜΙΜΟΝΙΜΟ
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Δωρα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική υπηρεσια, περιβάλλον! Θα ξαναπάω σίγουρα.