Υπέροχα ολα, από την ατμόσφαιρα,την καθαριότητα μέχρι και την δουλειά που κάνουν οι κοπέλες!!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Νικολέττα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πολύ καλά. Ευχάριστο περιβάλλον
Μανικιούρ
Ειρήνη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κάθε φορά η εμπειρία μου στο karma spot είναι εξαιρετική.Υπέροχο αποτέλεσμα αλλά εκτός από νύχια μου φτιάχνουν τη μέρα μου κάθε φορά.Ειναι όλα τα κατιτσια εξαιρετικοι ανθρωποι κ επαγγελματιες.Τελευταία φορά με Λίλη κ το αποτέλεσμα για ακομα μια φορα με αποζημίωσε!Μπραβο!!
Μανικιούρ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Λιλή υπέροχη, επιτέλους έχω τα νύχια που καιρό επιθυμούσα και με ωραία υλικά. ευχαριστώ πολύ.
Μανικιούρ
Αλεξανδρα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένη σε όλα
Πολύ καλά κορίτσια όλα τους ευγενικά, χαρούμενα με πολύ χιούμορ και πεντακάθαρα σε όλα τους
Τι συστήνω ανεπιφύλακτα