η λουλουδιά είναι ανεπανάληπτη!! το πεντικιούρ πάρα πολύ ωραίο!! σας το προτείνω!!
Πεντικιούρ
Ευγενία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά καθαρός χώρος , εξαιρετικές υπηρεσίες και οι τεχνίτριες ευγενικές και με προσοχή στην λεπτομέρεια!! Η Ελενα πάντα με διάθεση να αξυπηρετησει ❤️
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελσα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και πολύ περιποιημένος χώρος!
Πεντικιούρ
Katerina•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια πήγαν ασχολήθηκαν όλα τα κορίτσια μαζί μου πολύ ευχάριστο περιβάλλον θα πάω ξανά σίγουρα