Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη από το μανικιούρ και το πεντικιούρ. Ο χώρος είναι πολύ καθαρός και όμορφος και το προσωπικό πολύ ευγενικό.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και πολύ καλή δουλειά!!
Μανικιούρ
Thomai•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα για συντήρηση και το αποτέλεσμα με ενθουσίασε! Η τεχνικός έκανε άψογη δουλειά, έφτιαξε τέλεια τη βάση και έβαλε το gel ομοιόμορφα από άκρη σε άκρη.
Ο χώρος είναι καθαρός και ευχάριστος!
Μανικιούρ
Παπάζογλου•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικός χώρος, καθαρός. Επαγγελματίες
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Κατερίνα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μοντέρνος και καθαρός χώρος, το περιβάλλον φιλικό.Τα κορίτσια ταλαντούχα! Το προτείνω ανεπιφύλακτα 🌸