Πολύ όμορφος χώρος. Τα πόδια μου έγιναν τέλεια και μαλακά. Η Λία είναι καταπληκτική!! Ευγενική και πολλή καλή στη δουλειά της και καλά καταρτισμένη. Το μόνο αρνητικό ήταν η αναμονή 20 λεπτά.
Πεντικιούρ
Μένη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλεια
Μανικιούρ
Μαρία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πελάτισσα και θα παραμείνω!!! Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
Μανικιούρ
Νατασα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικη εμπειρία, πηγαίνω αρκετό καιρό στο συγκεκριμένο κατάστημα για μανικιούρ πεντικιούρ και δεν το αλλάζω!