Η πρώτη μου εμπειρία ήταν πολύ ευχάριστη. Ο χώρος ζεστός, η εξυπηρέτηση εξαιρετική! Χαλάρωσα και απόλαυσα τις υπηρεσίες. Ολα πεντακάθαρα από τον χώρο μέχρι τα εργαλεία. Το προσωπικό ευγενέστατο και πολύ εξυπηρετικό.
Σίγουρα θα το ξαναπροτιμήσω!⭐️✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ηρω•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστος και χαλαρωτικός χώρος με εξαιρετικές επαγγελματίες τεχνήτριες. Ο συνδυασμός καλής εξυπηρέτησης και όμορφης ατμόσφαιρας κάνει την εμπειρία μανικιούρ-πεντικιούρ πραγματικά απολαυστική!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Pinioti•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίος ζεστός χώρος με την περιποίηση να φτάνει στα άκρα.. Η Μαρία φοβερή.
Lia Poulima•3 μήνες πριν στο Google
αγαπημένο μαγαζί με φοβερές κοπέλες στην εξυπηρέτηση και τεχνική στο μανικιούρ πεντικιούρ