Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστινα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ILIANA•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενεστατες ολες οι κοπελες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστινα•Μανικιούρ
Giota•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εμπειρία!!!
Το μανικιούρ ήταν προσεγμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια και το αποτέλεσμα πραγματικά με ενθουσίασε!!!
Ο χώρος πολύ όμορφος και καθαρός, με χαλαρή και ευχάριστη ατμόσφαιρα. Σίγουρα θα το ξαναπροτιμήσω! 🤍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστινα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αννα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα
Τα κορίτσια φαίνονται κ είναι επαγγελματίες
Συνδυάζουν επαγγελματισμό με προσωπική επαφή , νιώθεις πως είσαι με τις φίλες σου
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel