Δεν είχε αναμονή, καθαρό μαγαζί. Έφυγα με ωραία νύχια και έτοιμη να φορέσω πέδιλα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Vordonis•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Χαλαρωτική ατμόσφαιρα, εξαιρετικά καθαρό περιβάλλον και πολύ φιλικά τα κορίτσια, επαγγελματίες, άρτια καταρτισμένες. Η Δέσποινα και η Μαρία γλυκύτατες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστινα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ηρω•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ήταν απλά τέλεια! Τα κορίτσια εξυπηρετικότατα, πάρα πολύ ευγενικά και το μαγαζί ήταν πεντακάθαρο. Η δουλειά που έκαναν στα νύχια και στα φρύδια μου ήταν εξαιρετική ❤️
lydia zachariou•3 μήνες πριν στο Google
Έκανα πεντικιούρ και μανικιούρ με Την κυρία Μαρία και την Χριστίνα και
φρύδια με την κυρία Άννα...Όλες είναι πολύ καλές σε αυτό που κάνουν γιατί το κάνουν με μεράκι και αυτό φαίνεται στην δουλειά τους.!!Το περιβάλλον πολύ ωραίο και έχω δοκιμάσει άλλη φορά και την κυρία Δέσποινα.Παντα χαμογελαστές και σου ανεβάζουν και το ηθικό με τον τρόπο τους... Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα!!!👍💯🌹❤️😘👍
Νικολέττα Κιντή•3 μήνες πριν στο Google
Πολύ προσεγμένη δουλειά και εξαιρετικό αποτέλεσμα. Άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel